Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat illuminati echt?

Je ziet meestal bij films,tekenfilms en andere dingen, verborgen boodschappen. Zoals een driehoek met oog enzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geachte,

Inderdaad de Illuminati bestaan echt, het is een besloten genootschap (dit wil zeggen, je kan enke lid worden door voorspraak van twee bevoorechte getuigen), zij hebben heel veel macht en aanzien en hebben veel invloed op het financieël,politiek en godsdienst (o.a. het Vaticaan) en ook beheersen en controleren zij de media !!

Hun doel is het scheppen ven een Nieuwe Wereldorde, een soort van Universele Regering en één Wereldgods-dienst en 1 Universele Munteenheid (de Euro)

Voor meer info verwijs ik je graag naar de bijvoegde linken !

Veel leesplezier !

Mvg,

Karel8158
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het internet staat vol met beweringen over de Illuminati. Of het waar is daar kan ik geen antwoord op geven maar er is wel veel informatie te vinden. Feiten over 9-11, het pentagon, de Illuminati kaarten van Steve Jackson, de 13 bloedlijnen, de false flag oorlogen enz. Ikzelf denk dat er zeker wel iets van waarheid in zit maar ik ben dan ook veel info tegen gekomen waar ik versteld van stond. Ik zou zeggen ga zoeken op google en trek je eigen conclusie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding