Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt een (meditatie) cd ook door als je slaapt?

Ik heb verschillende (meditatie) cd's, o.a. van Roy Martina, die werken op het onderbewuste. Ik draai deze vaak voor het slapen gaan en val meestal al in slaap voor de cd is afgelopen. Werkt het gedeelte van de cd dat ik niet meer bewust hoor toch door als ik slaap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is juist effectiever: Juist als je slaapt wordt het onderbewuste aangesproken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je valt in slaap door de meditatie. Hierdoor voel je je heerlijk ontspannen, en lig je niet te piekeren.

Omdat je ontspannen in slaap bent gevallen zal dit zeker doorwerken ook in je dromen, en minder liggen draaien maar in een heerlijke ontspannen slaap bent gekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zet ik nadrukkelijk mijn vraagtekens bij de (door)werking van muziek tijdens het slapen...

Ondanks dit heb ik heerlijk kunnen slapen terwijl de 'Queen of Norway' alle kanten op ging...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je onderbewuste het wel opslaat. Zodat je overdag ook de positieve gevolgen hier van gaat ondervinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding