Werkt een (meditatie) cd ook door als je slaapt?

Ik heb verschillende (meditatie) cd's, o.a. van Roy Martina, die werken op het onderbewuste. Ik draai deze vaak voor het slapen gaan en val meestal al in slaap voor de cd is afgelopen. Werkt het gedeelte van de cd dat ik niet meer bewust hoor toch door als ik slaap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is juist effectiever: Juist als je slaapt wordt het onderbewuste aangesproken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je valt in slaap door de meditatie. Hierdoor voel je je heerlijk ontspannen, en lig je niet te piekeren.

Omdat je ontspannen in slaap bent gevallen zal dit zeker doorwerken ook in je dromen, en minder liggen draaien maar in een heerlijke ontspannen slaap bent gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk zet ik nadrukkelijk mijn vraagtekens bij de (door)werking van muziek tijdens het slapen...

Ondanks dit heb ik heerlijk kunnen slapen terwijl de 'Queen of Norway' alle kanten op ging...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je onderbewuste het wel opslaat. Zodat je overdag ook de positieve gevolgen hier van gaat ondervinden.