Hebben zonnevlammen spiritueel gezien effect op mensen en zo ja waar kan ik daar meer informatie over terug vinden>?

Weet jij het antwoord?

/2500

Van de laatste zonnevlammen die deze winter zijn geweest (weet niet meer precies) heb ik helemaal NIETS gemerkt. Ik ben niet onwel geworden, of me minder gaan voelen. Maar ik heb ook geen extra inzichten gekregen. Dus voor mij hebben zonnevlammen geen invloed op de mens, what so ever. Anders gezien kunnen zonnevlammen wel elektronica beinvloeden en worden wij ons duidelijk hoe ons leven afhankelijk is van die elektronica. Dat zijn dan wel inzichten die een leven kunnen veranderen. Denk wel dat de zonnevlammer een stuk groter moeten worden zijn.

Het schijnt zeker invloed te hebben,hieronder een link waar je er iets meer over kunt lezen.

Bronnen:
http://kcschangingworld.blogspot.com/2012/...
http://www.earthwatcher.nl/index.php/bewus...

Spirituele effecten bestaan alleen in de mens, in het bewustzijn zelf. En niet van buitenaf door iets als een natuurverschijnsel. Je kunt er wel van onder de indruk raken, geraakt worden, als een 'wonder' te beschouwen. En zo kun je dat als spiritueel beschouwen. Natuur is in wezen ook spiritualiteit. Maar een zon heeft geen krachten die hij of zij bewust even op ons uitvlamt in de zin van ik ga met mijn vlammetjes de mensen daar beneden even wat spiritualiteit bijbrengen. ;)

Het heeft effect, op een zonnige dag ben ik vrolijker, heb meer energie en op een sombere dag ben ik minder vrolijk. Dit is niet een wet, omdat het soms ook andersom is. Volle maan en zonnevlammen vuren meer straling op de aarde af en geven ook een merkbaar effect op mij... Ik weet dat sommige mensen ook voor het weer een ongevoeligheid hebben, zij zijn meer constant in hun gevoel. Maar ik ben daar zeer gevoelig voor en pik die extra straling op en kan daardoor stuiteren. Nogmaals is volle maan en zonnevlammen niet altijd vol van effect voor mij, maar vaak wel.

Bronnen:
Mezelf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100