Wat is een Klassieke Kindermishandeling ?Wat word hiermee bedoelt en graag met meer specifieke uitleg aub ?

Ik ben in behandeling bij Emergis omdat ik geslagen werd toen ik 10 was in een pleeggezin .Nou tilt de psychiater daar schijnbaar niet zo nou aan en noemt het een klassieke kindermishandeling ?Alsof het heel normaal is ....Of zie ik het verkeerd ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kindermishandeling kan op vele manieren tot stand komen, zowel de geest als het lichaam worden beschadigd, en het heeft gevolgen voor je verdere leven. Jouw psychiater kan het gaan bagatelliseren als een klassieke mishandeling, feit blijft dat je beschadigd bent. Warme liefdevolle handen hadden jou moeten dragen, en moeten liefkozen, en aandacht en warme belangstelling hadden deel moeten uitmaken van jou leven, en zeker geen mishandeling. Als het nog steeds onderdeel van je leven uitmaakt, probeer het dan te verwerken en het los te laten. Als je zelf kinderen hebt voedt ze dan liefdevol op, zodat je bij je eigen kinderen goed kunt doen wat in je eigen leven zo tekort hebt gehad. Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe, en ik sla in gedachten mijn armen om je heen.