Een precies getal is hier natuurlijk niet te geven. Dan zou je iedereen moeten ondervragen en er maar vanuit gaan dat er altijd een eerlijk antwoord wordt gegeven.

Maar volgens een aantal peilingen lijkt het in ieder geval meer dan de helft te zijn.
Zie ook:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/11/nederland_scoort_weer_lekker_op_de_haatmeter.html
Zij baseren zich weer op en linken door naar andere bronnen; zie aldaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
goed objectief antwoord en een plus.
begrijp de - weer niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het verbazingwekkend hoeveel mensen er uit zijn op mierenknuffelarij in plaats van op stappen vooruit zetten. Net politici. Overal over discussiëren, maar bar weinig knopen doorhakken. Gezien de eerste reactie op mijn antwoord is de vragensteller niet op zoek naar een afgemeten getal met 5 cijfers achter de komma. Waarom anderen dan moeilijk gaan zitten doen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom verwijs je niet gewoon naar de link, waar netjes uitgelegd wordt hoe tot het cijfer is gekomen? Dat de vrager het al prima vindt zegt toch niet dat iedereen het prima vindt. Waarom anderen dan moeilijk gaan zitten doen… Om tot het best mogelijke antwoord te komen. Waarom je zo aangevallen reageert snap ik niet.