Wanneer is iets indrukwekkend?

kippenvel? ongeloof? tranen in de ogen?..dit zijn de gevolgen...maar WANNEER is iets nou echt indrukwekkend?

wanneer besef je dat iets echt indrukwekkend is, en kun je hiervan een voorbeeld geven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is indrukwekkend wanneer je het je kunt herinneren... Wat je drie dagen gegeten voor ontbijt hebt, was niet indrukwekkend... Maar je eerste keer in ben met je partner was dat wellicht wel... Dus als je je het kunt herinneren dan was het indrukwekkend... en hoe langer je het je kunt herinneren hoe indrukwekkender het was... Toegevoegd na 6 minuten: in bed... . . . . . . . Maar op het moment zelf kun je dat nooit weten... Als je een boek leest en je bent gegrepen door dat boek, dan weet je niet dat je leest... Alleen achteraf kun je zeggen, wow dat was een goed boek...

Als je het bijna niet kunt geloven! Toegevoegd na 1 minuut: Bijvoorbeeld dat een film zo goed in elkaar zit en echt alles klopt, dat je je nauwelijks dat ze het zo goed kunnen maken! Toegevoegd na 2 minuten: dat je je nauwelijks kunt voorstellen bedoelde ik

Als het eigenlijk te mooi / groots is om in woorden uit te kunnen drukken.

http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=indrukwekkend

Iets speciaals,bijzonders.Iets wat je bijna nooit meemaakt. De geboorte van een kind is indrukwekkend.Een warme liefdevolle uitvaart is indrukwekkend.Als iemand iets bereikt wat jij of hij/zij nooit had verwacht. Iets wat zoveel indruk heeft gemaakt dat je het je leven lang niet meer vergeet.

De man die oneervol ontslag kreeg voor een heldendaad, stanislav Petrov, http://www.skysurfer.co.uk/stan_the_man.htm vind ik wel indrukwekkend want we hadden met z'n allen hartstikke dood kunnen zijn.

Wanneer je kippenvel of tranen in de ogen krijgt.. wanneer je de adem wordt benomen en je alleen vol ongeloof kunt vragen: is dit waar, is dit echt wat er gebeurd?.. Dus bijv als je onder een vrachtwagen terecht komt, je dat volledig beseft en weet dat je in groot gevaar bent, je door heel hard te gillen de aandacht van anderen weet te vangen en dan op het nippertje gered word.. Dat is erg indrukwekkend..

Zodra iets je verwachting overtreft.

Wanneer je dusdanig van stuk wordt gebracht, waarbij verwondering, vreugde, verdriet, elkaar kruizen en je emoties van zich laten spreken zonder enige controle. Wanneer je beseft dat jij je verdriet zover hebt weggestopt omdat het anders niet te doen is. Je krijgt terug wat altijd al van jou was en is geweest, maar er waren barre omstandigheden die mij en mijn zoon uit elkaar hielden. Toen ik van mijn hartsvriendin te horen kreeg dat mijn zoon contact met haar had gezocht via hyves terwijl wij elkaar al 10 jaar niet meer gezien hadden. Dat was echt een indrukkenwekkend moment!

Je vorige avatar vond ik indrukwekkend!

Indrukwekkend is iets wat een grote impact op iemand kan maken .Het is voor iedereen denk ik ook verschillend.Indrukwekkend is voor mij iets moois zien bijvoorbeeld een mooi landschap,- een geboorte of een zus die een mooi gedicht schrijft en leest bij de begravenis van onze moeder.Indrukwekkend was op dat moment iets wat ik totaal niet van haar verwacht had.

wanneer je de gevolgen ervan beseft dus kippenvel ongeloof tranen in de ogen etc en als jij het anders bedoelde, dan: je beseft dat iets indrukwekkend is wanneer je beseft wat dat iets is dus gelijk met je waarneming