Ik droom vaak over heel fel licht en harde geluiden, hoe zou dat kunnen komen?

3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben benieuwd of deze vraag blijft staan. Maar bij dromen is het belangrijk welke je emotie je ervaart tijdens het dromen. Dat is veel belangrijker dan de gebeurtenissen.
Misschien kan je daar meer over vertellen.
Annswers
13 jaar geleden
Het gaat gepaard met angst en weg willen komen

Het beste antwoord

Er zijn zaken die onder je aandacht gebracht worden, maar waar jij je voor afsluit.
Door het weg te drukken, en het niet te accepteren, krijg je een vorm van disharmonie.
Vandaar deze droom met fel licht en harde geluiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ben je vaak bezig met geluid of licht? Dan kan dat de oorzaak zijn. Als je de hele dag aan iets denkt of er mee bezig bent, dan is de kans groot dat je daarover gaat dromen.
Een ander oorzaak kan zijn dat je met iets zit. En dat je droom dat omzet in fel licht en hard geluid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je droomt dus over dat je altijd erg veel prikkels binnen krijgt. Waardoor je erg uit balans raakt in het leven en snel irritatie krijgt.

De vraag is waarom je jezelf afsluit en wat wil je niet zien of horen, dat je hiervoor vel licht en harde geluiden voor in plaats brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk ook ben je in werkelijkheid blind voor dingen die uiterst belangrijke zijn, op het randje van het waarneembare en blijf je doof voor waarschuwingen, die ahw aan de deur van je organisme 'kloppen' en die bovendien aan intensiteit winnen, naarmate de tijd verstrijkt...
Mogelijk is je ego hiervoor te zeer met zichzelf ingenomen of begaan, en laat dat je het niet toe aandacht te schenken ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook en bij mij is het omdat ik elke dag heel druk ben! en aan heel veel dingen denk. Je hoofd is heel onrustig en gaat daarom rare dromen creeren. Elke keer als ik naar bed ging, ging ik rustig liggen en aan fijne rustgevende dingen denken, zoals strand of een sauna etc. Het kan ook komen, als je te veel cafeine drinkt voor het slapen gaan, red-bull, cola, koffie enz.