Ik doe alsmaar mijn best om gebeurtenissen te vinden die
echt toeval zouden kunnen zijn.
Al vanaf mijn 9e jaar ben ik me bewust van mijn spiritualiteit.
Vanuit Amsterdam, het gooi, Australie, weer het Gooi en dan Zeeland ,.ben ik terecht gekomen in een klein Zeeuws dorpje, waar ik (toevallig) de grond van mijn buurman kon kopen.
Eigenlijk kon ik de grond helemaal niet kopen, te weinig geld, maar toch is het op een wonderbaarlijke wijze gelukt.
Jaren later bleek er op deze plaats een sterke krachtplaats te zijn.
Mede door deze energie kan ik nu veel mensen helpen.
Een hele reis om de wereld was nodig om uiteindelijk hier terecht te komen.
Als ik het achteraf bekijk, waren het allemaal (toevallige) bijzondere gebeurtenissen die het uiteindelijk mogelijk maakten om hier mensen te mogen helpen.
Dus toeval? Alles toeval? Zoveel toeval achter elkaar?
Alles is het onderdeel van het grote geheel.
In toeval geloof ik niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, op een gegeven moment kwam ik iedere dag een meid tegen, steeds weer op de vreemdste plekken.
Ik dacht dat ze me achtervolgde. Ik vroeg het haar: 'dat dacht ik ook van jou, dat je me achtervolgde'

Daarna nooit meer gezien.
Heeel vaag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik nu gewoon rondkijk en de wereld bezie, dan denk ik dat regelmatig... Dat kan toch geen toeval zijn...

Toegevoegd op 03-06-2009 14:18:26
Waarom: omdat alles één is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof niet in toeval...

Dus nee. Dat heb ik eigenlijk nog nooit gedacht. Tenminste niet de laatste 20 jaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehm, dan denk je dit toch juist altijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor...
Ik geloof ook niet in toeval. Maar toch gebeurt het wel eens dat ik dat denk.
Het kunnen hele simpele dingetjes zijn: precies op hetzelfde moment precies hetzelfde zeggen als een ander enzo... Maar ook 'grote' dingen, zoals dat mijn vriend en ik elkaar gevonden hebben, terwijl we 200 km van elkaar vandaan wonen - omdat we 'toevallig' all odds mee hadden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé wat leuk! vertel..............
Het toeval is een plotseling gebeurtenis die je kunt koppelen met je intuitie verwachting. Het gebeurd toevallig, maar sluit aan bij je verwachting en dan heel plotseling. Overigens is een toeval in medisch opzicht een absance tijden een epileptische aanval. Je voelt iets aan en het gebeurd plotseling. Elementen die wij allemaal tegenkomen op ons pad. Groetjes Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onze toekomst staat al vast dus toeval bestaat niet