Hoeveel kerken telt Indonesië op ogenblik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die er nog wel staan zullen door corruptie overeind worden gehouden...als ik het zo lees

Het beste antwoord

Nog geen 10% van de Indonesische bevolking is christen, de meerderheid is moslim. Het land telt meer dan 237 miljoen inwoners. Er zijn dus ongeveer 23 miljoen christenen. Stel dat een kerk daar gemiddeld 100 leden heeft. Dan kom je op het aantal kerken van 230.000
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje wel voor de mooie rekensom

Andere antwoorden (2)

Er zijn er vele!
Misschien heb je wat aan deze link:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Churches_in_Indonesia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in ieder geval meer als in nederland