Waartoe zijn wij op Aarde?

Ga eens op je rug in gras liggen (met het strootje tussen de lippen :-) en staar naar de prachtige sterrenhemel en stel je deze vraag...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Iemand buiten ons probeert dat ons duidelijk te maken in ons hart. Er zijn dingen die ons hart raken. En dat 'ons hart kunnen raken' heeft een reden. We leven om met z'n allen gelukkig te leven. En dan wel eeuwig.

Om deze vraag aan onze kinderen te kunnen meegeven. Louter het in stand houden van onze soort dus is wat mij betreft de "reden" van ons bestaan. Niets meer niets minder.

Om God te dienen en in de hemel te komen... tenminste... dat zeggen alle oudere mensen die dit geleerd hebben bij katechismus, wel of niet gelovend. Voor mij is het levensdoel nog altijd vergeefs de wereld een betere plek proberen te maken.

Eigenlijk om dat te doen wat je eigenlijk niet doet.

Om te groeien.. te transformeren.. in voortdurende verandering te zijn..en dat te ervaren.

voor hen die het geloven gaan we in 2012 over naar onze volgende dimensie. Voor hen die dit niet geloven vrees ik dat we op aarde zijn om te eten, te drinken, te slapen, ons ten diensten te stellen van de machtigen der aarde en om de zoveelste rip off op tv te kijken van programma's als Idols,Big Brother en alle Amerikaanse shit die hier gebracht wordt onder het mom "de topsensatie van Amerika" Ikzelf probeer van genoemde momenten te genieten ( strootje, Sterrenhemel )