Zijn er kerken/instellingen voor Getuigen van Jehova?

Sinds we op school geleerd hebben over verschillende religies en sekten, ben ik echt wel geïnteresseerd in Getuige van Jehova's. Mijn vraag is nu of er ergens kerken of plaatsen zijn waar ze samenkomen? Ik woon in Oost-Vlaanderen (Dendermonde), maar ik weet niets zijn hier in de buurt. Het lijkt me super interessant om er eens mee te praten en vagen te stellen. Al vast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Religie
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ook niet gezegd dat ik me vandaag op morgen ga bekeren, ik toon enkel interesse en heb wat vragen. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@viridiflavus
"dat ouders hun eigen kinderen niet meer mogen zien na een tweede huwelijk" Hoe kom je nu aan zo iets onzinnigs? Ik kan je verzekeren dat dat NIET zo is. Uit welke bron je dat ook vandaan hebt, bij deze: die bron is niet betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
adriaanv, dank je :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@viridiflavus Dan moet er echt MEER aan de hand zijn geweest. Een tweede huwelijk (of derde of hoeveelste dan ook) op zich is geen bijbelse grond om kinderen uit een eerder huwelijk niet meer te mogen zien, ook niet bij Jehovah's Getuigen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de familie van mijn vrouw heeft de bekering van de man en dat zijn vrouw daar niet in meeging tot een scheiding geleid. Dat van die kinderen verbaasd me niks.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er in mijn familie ook een hoop ellende mee gezien.

Het beste antwoord

Ja, die zijn er. De plaats voor bijeenkomsten van Jehova's Getuigen heet Koninkrijkszaal.

Toegevoegd na 6 minuten:
Op deze site http://www.jw.org/apps/O_FRNsPnPBrTZGT vind je deze informatie:

DENDERMONDE

Wekelijkse bijeenkomst

Rossevaalstraat 49
9280 LEBBEKE
+32 (0)52 35 23 50

Gps-coördinaten: 51,002490 4,136700

Nederlands:

woensdag, 19.30 (Gemeentebijbelstudie)
zaterdag, 18.30 (Openbare vergadering)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt! :)
Bordensteker
9 jaar geleden
+ want een prima antwoord.
Waar het zó uit *monden dendert*, zul je mij niet zien echter.
Ieder zijn meug, zal ik maar zeggen.

Andere antwoorden (2)

Toevoeging: zondags is er altijd een openbare lezing. Je kunt daar gewoon zonder afspraak naartoe. Er worden geen collectes gehouden. Je bent altijd van harte welkom, en ook vrij om weer te gaan als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je, daar moet ik echt eens heen gaan!
In telefoongidsen en zo zal je Jehovah's Getuigen steeds terugvinden als

"Christelijke Gemeente van Jehovah's Getuigen "

Een bezoek kan je altijd aanvragen via de officiële site: