Bij somige bruidswinkels verkopen ze ook communie schoentjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed idee
Wat dacht je van een schoenenwinkel?
In de meeste van dit soort winkels hebben ze er zoveel staan dat ze ze zelfs verkopen.

Wat is er zo speciaal aan een schoentje voor de communie? Dit kan toch gewoon een nette schoen zijn die bij iedere goede schoenenwinkel te koop is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen maar het komt zo niet erg aardig over. Toch een + want in bijna iedere schoenenwinkel kun je mooie nette (lak)schoentjes kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wel duidelijk +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht ik vraag het eens hier...... met al die slimmerikken... ahum
Cuca....., juist in Brabant heeft elke schoenenzaak schoentjes om de communie tot iets speciaals te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het stikt er van in Brabant! De gemiddelde schoenenwinkel heeft nu de voorjaarscollectie binnen en daar zitten weer genoeg glazuurverbrokkelend zoete modelletjes die geschikt zijn voor de communie bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha tsja, het schijnt zo te moeten