Over wie wordt er volgens trinitariers gesproken in spreuken 8:22-27 ?

statenvertaling.

22 De HEERE41 bezat42 Mij in het43 beginsel Zijns wegs,44 voor Zijn werken,45 van toen aan.46

23 Ik ben van eeuwigheid af gezalfd47 geweest; van den aanvang, van de oudheden48 der aarde aan.

24 Ik was geboren,49 als de afgronden nog niet waren, als nog geen fonteinen waren, zwaar van water;50

25 Aleer de bergen ingevest51 waren, voor de heuvelen was Ik geboren.

26 Hij52 had de aarde nog niet gemaakt,53 noch de velden,54 noch de aanvang van de stofjes der wereld.

27 Toen Hij de hemelen bereidde, was Ik daar

Toegevoegd na 1 dag:
Met trinitarier bedoel ik degenen die in de drieeenheid geloven.
Volgens het christelijk geloof

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Religie
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag het aan een trinitarier. Die kan jou het beste antwoord geven. . . .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga even popcorn halen :D

Het beste antwoord

Volgens Johannes het vleesgeworden woord.
Jezus is het vleesgeworden woord.

ik wist niet dat we zo werden genoemd overigens ;)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt.