welke datum is de geboortedatum van Maria de moeder van GOD?

Toegevoegd na 1 uur:
Inderdaad het moet zijn MARIA DE MOEDER VAN JEZUS.God had geen moeder het schijnt.

Toegevoegd na 1 uur:
Het moet toch zijn de moeder van God

Weet jij het antwoord?

/2500

Maria werd precies 1 jaar voor haar eerste verjaardag geboren ;-) Haar geboortedatum schijn inderdaad 8 september te zijn. Over de naamgeving moeder van God vond ik nog het volgende: Het feest van de H. Maria, Moeder van God (Sanctae Dei Genetricis Mariae in het Latijn) is een hoogfeest binnen de Katholieke Kerk dat valt op 1 januari, de octaafdag van kerstmis. Het is een van de verplichte feestdagen. Op die dag viert de Kerk dat Maria, uit wie Jezus werd geboren, waarachtig moeder van God is (Theotokos). Voor het Tweede Vaticaans Concilie werd dit feest de Besnijdenis van de Heer genoemd. Traditionalisten gebruiken nog steeds deze benaming voor het feest.

zoals eerder gezegd: 8 september. Ze was echter niet d emoeder van GOD, maar baarde de zoon van god.

22-08-1937

aangezien het vanuit mijn geloof zo is dat ieder persoon god is en de rest satan en mijn moeder geboren is op 22-08-1937 met de naam Maria is het antwoord dat ik gegeven heb het enige goede antwoord