zijn er gemengde religie markten of evenementen?

ik heb een vriend die boeddhist is en ik zelf ben christen, we discuseren hier graag over, mij lijkt het wel leuk om met hem een keer naar een soort markt of evenementen te gaan, waar meerdere geloven aan bod komen, zelf weet ik bijvoorbeeld wel evenement over alleen het christendom, ook alleen over het boeddhisme,

zijn hier een soort van mengelingen tussen?

alvast bedankt,

Toegevoegd na 19 uur:
wij zijn persoonlijk niet echt van de spirualiteit, maar ik bedoelde ook eerder de wereldreligies, alsnog bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Religie

Het beste antwoord

Op zaterdag 10 september open dag in de poort in Groningen, er zijn veel proef lessen en workshops lezingen en info overmeerdere geloven kijk op:
http://www.de-poort.info/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor die link JacobBC! Ik kende De Poort niet.
+

Andere antwoorden (1)

Binnenkort is het weer "de maand van de spiritualiteit" (november). Dan zijn er activiteiten en publicaties en dergelijke vanuit en voor verschillende spirituele invalshoeken.