Hoe maak ik makkelijk vrienden op vakantie?

Hee hallo, ik ga met mijn ouders en broers elk jaar op vakantie en elk jaar worden we ouder wat betekend dat van de 3 broers die ik heb, alleen nog maar mijn broertje die ook meegaat.

En elk jaar als ik terug kijk naar de vakantie dan vind ik altijd wat missen; wat vrienden, en ik ben niet vriendloos thuis ofzo, maar op vakantie lijk ik nooit vrienden te kunnen maken omdat ik niet weet hoe ik dat makkelijk kan.

De laatste keer dat ik een vriendengroep had op vakantie was 6 jaar geleden, toen ik 12 was, en misschien worth noting dat ik zelf niet erbij ben gekomen maar mijn ouders hadden een goed woordje gedaan aan de ouders van iemand uit de groep.

Anyway, ik ben nu 18, wil niet nog een jaar met een teleurstelling de vakantie eindiggen, vooral niet aangezien dit natuurlijk ook een van de laatste keren is dat ik meega op vakantie met mijn ouders in de zomer.

Dus de vraag, wat is de makkelijkste manier om aan vrienden te komen op vakantie (een camping in dit geval)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (2)

Op ieder vakantie is er een plaats waar jongelui samenscholen in de avonduren. Dat kan bij een tafeltennis-tafel zijn of aan de rivier die door de camping stroomt. Iedere camping heeft daar een plaats voor. Het schijnt dat de jeugd zelf aanvoelt waar de beste plaats is om elkaar te ontmoeten. Zorg dat je een badje of/en pingpong balletjes in je bagage hebt. Dan ben je de gevierde vriend van meet af aan. Ik heb 3 dochters en een zoon, altijd gekampeerd. Ze hebben nooit zonder vrienden gezeten en zijn ook tot minimaal 18 jaar met ons meegegaan. Stap er op af, ieder mens zit met het zelfde probleem: hoe maak ik contact. Nou, niet door stil te blijven zitten. Succes, moet lukken.
5 jaar geleden
Ga gewoon praten, het probleem is dat je er te veel over nadenkt.
denk maar terug aan je kleutertijd je had gewoon een stel vrienden en dat lukte gewoon omdat je zonder te denken met elkaar ging praten.