Wie weet of er een datingsite is voor (ex) tbs'ers?

Ik heb tbs, nog 1 jaar en wil een nieuwe toekomst opbouwen met een lieve spontane vrouw wie weet of er een datingsite daarvoor is

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Relaties
4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Waarom zou je een speciale site voor (ex)-tbs'ers willen? Ik denk dat dat alleen maar afschrikt en je kansen op een 'gewone' datingsite veel hoger zijn.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
De speciale site is opgericht omdat gevangenen soms wel over een PC mogen beschikken maar geen vrije toegang hebben tot Internet. Nu kunnen zij via de speciale site en door tussenkomst van de Belangenvereniging van en voor gedetineerden in contact komen met personen van buiten de gevangenis.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Beste Rinus,
Een datingsite specifiek voor ex tbs'ers is nog niet op de markt. Wel kan ik je Tinder aanraden. Deze datingapp zal nauwelijks te onderscheiden zijn van de doelgroep waar jij naar op zoekt bent.

Antwoorden (3)

Er is (nog) geen speciale datingsite voor (ex)tbs-ers. Er zijn datingsites genoeg waar ook deze doelgroep terecht kan.
6 jaar geleden
SentWierda
6 jaar geleden
Voor een overzicht van alle datingsites, kijk op www.datingwebsites.nl
Daar staan ook vele duizenden reviews van datingsites. Een gewaarschuwd man (of vrouw) telt voor twee: de meeste reviews zijn negatief.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
jc54 dat kunnen zij dus niet
Je kan naar een ‘gewone’ datingsite gaan hoor
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zij kunnen niet gewoon naar een datingsite gaan. Gevangenen hebben geen onbeperkte toegang tot het Internet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als je op een gewone datingsite een contact vindt en je verteld dat je tbs heb hoor je gelijk niks meer, het is gewoon een feit
Wis en waarachtig is er een speciale datingsite voor gedetineerden, waar tbs'ers ook onder vallen.
Gevangenen, TBS’ers en ex-bajesklanten die behoefte hebben aan een partner kunnen persoonlijke gegevens per post opsturen naar Belangenoverleg niet-justitiegebonden organisaties kortweg Bonjo. Bonjo is de belangenorganisatie voor (ex)gedetineerden.

Gedetineerden die willen daten via Bonjo wordt gevraagd naar hun interesses, hoe lang ze nog moeten zitten en wat ze zoeken in een relatie. De namen van de gedetineerden worden niet bekend gemaakt vanwege de privacy. In plaats van hun namen worden initialen gebruikt. Reacties op hun profiel worden daarna weer doorgestuurd naar de gevangenis of Tbs-kliniek.
De vroegere directeur van Bonjo, Nico Epskamp, die voor een hoop narigheid gevangen zit in Amerika, is medio 2011 opgevolgd door Jaap Brandligt. Bonjo heeft met de oprichting van de speciale datingsite drie dingen beoogd: werk, woning en het allerliefste een relatie.
Contact Bonjo:
http://www.bonjo.nl/contact