Hoe werkt anale sex? (mbt hygiene)

Ok, rare vraag. Maar er zitten toch allerlei afvalstoffen in die darm?

Krijg je dan geen poep overal? Of moet er eerst van alles uitgewassen worden voor je aan de slag bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.6K

Antwoorden (4)

het is verstandig om een klysma te nemen voor de anale sex.
dan is de hygiene toch beter gewaarborgd.
12 jaar geleden
Als het inderdaad niet goed schoon is in de endeldarm, dan kan het een kliederboel worden. Sommigen vinden dat dan juist weer prettig, maar dat komt veel minder vaak voor natuurlijk.
Het is dus inderdaad handig om de boel eerst goed schoon te maken. Dit kan bv met een klysma. Zie link...
Overigens, als je altijd flink vaste ontlasting hebt, dan is dat minder noodzakelijk.
Daarbij is het zaak om altijd een condoom te gebruiken, omdat er natuurlijk altijd bacteriën achter blijven.
Ook is het van belang om glijmiddel te gebruiken omdat de anus, in tegenstelling tot de vagina, niet vanzelf vochtig wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar kun je een anaal-douche voor kopen in de seks-shop. Ziet eruit als een grote pipet. De vallon vul je met warmcwater, het uiteinde stop je in je sterretje, ballon keegknijien en boven de pot jezelf weer legen.
Dan ben je schoon en kun je met glijmiddel en condoom seks hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kleine aanvullingen op de gegeven antwoorden:

1. Als je schoon wilt zijn en spoelt vooraf dan heeft Grohe een gewone douchekop maar met een soort "Gardena-aansluiting". Die klik je zo los en dat spoelt wel fijn. handig als je een wc in de buurt hebt om e.e.a. weg te spoelen. (hierover zijn nog wel meer tips te geven maar dat gaat nu wat ver misschien). Kost ong. 130,- voor hele douchekop.

2. Gebruik van glijmiddel: zorg voor echt goeie b.v. Crisco (zie andere vraag via zoekfunctie).

3. Spoel als je kunt een uurtje of 2 van ter voren want als je dat niet zo gewend bent komt er altijd nog wat na en daar heb je dan nog de tijd voor. Of oefen er eens mee zonder de druk van een wilde avond voor de boeg...

4. Darmbacteriën kunnen ongemakken veroorzaken maar ook na wassen zitten die nog "overal" en je went er aan dus wordt minder gevoelig ervoor en bovendien hebben de meeste mensen die ik ken er nooit last van gehad dus tja...gewoon proberen....;-)

5. Als je anaal spel hebt, kán er altijd wat ontlasting komen/ergens aan zitten...gewoon opzij leggen en doorgaan. Als je er echt vies van bent, ga dan wat anders doen.

Gewoon proberen en ontdekken....have fun!!

Toegevoegd na 6 minuten:
P.s. Dat je anaal niet nat kunt worden is een fabel...dat kan zeker wel! Het ruikt niet, is glad/waterig en komt bij stimulatie en opwinding...
Bronnen: