Wat kun je goed gebruiken als een soort glijmiddel?

Het moet wel goedkoop/gratis zijn. Het moet met condoom ook veilig zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19K

Het beste antwoord

Opwinding. Als je als vrouw erg opgewonden bent, produceer je je eigen glijmiddel. Desnoods een beetje speeksel.
Je kunt ook condooms met wat extra glijmiddel kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn vrouwen bij wie dat gewoon niet op gaat. Dat ligt niet aan de opwinding, betekent niet dat de vrouw of haar partner iets verkeerd doet, de ene produceert nu eenmaal meer vocht dan de ander. Daarnaast wil je echt wel glijmiddel als je bijvoorbeeld anale sex wil. Dan voldoet opwinding niet meer, zeker als het om twee mannen gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Speeksel kan in noodgeval gebruikt worden, maar er zitten veel bacterien in. En dat kan een infectie, afscheiding, jeuk bij vrouw veroorzaken. Ik kan er niet tegen Ik gebruik alleen goed glijmiddel van bv ky. Is bij kruidvat voor 7 euro te koop. Deze week bij kruidvat eigen merk glijmiddel te koop, 2 voor prijs van 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip hippo, al sluit ik me ook volledig aan bij pindadopje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yep henneke, is niet gratis maar dan weet je wel zeker dat je goed spul gebruikt. Lijkt me het geld toch echt wel waard.

Andere antwoorden (9)

Gewoon een beetje spuug !! :-)
12 jaar geleden
Sensilube!!
Dit is een glijmiddel dat ook daadwerkelijk bestemd is voor sex. Werkt prima bij zowel "gewone" als anale sex en met of zonder condoom.
Je kunt het kopen bij de drogist voor een paar euro. Eigen merk is nog goedkoper.
Misschien kan je een gratis tester aanvragen via hun internet.

Toegevoegd na 2 minuten:
By the way: zo'n flesje is niet voor éé'malig gebruik. Je kunt er wel een tijdje mee vooruit als het goed is ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is duur, beter de tube van ky.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke Nyck, misschien is het nog handiger elke keer een klein btje uit het flesje te halen, anders weet je niet meer precies wat je er allemaal in terugstopt ;-) Eigen merk van Kruidvat/hema vind ik persoonlijk goed betaalbaar henneke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop geregeld de condooms van het kruidvat, maar blijkt dat ik er allergisch voor ben. Ik kreeg allemaal bultjes achter mijn oren en op mijn hoofd (ECHT WAAR!). IK had niets anders gebruikt op mijn hoofd of haar. Toen ik bezig was met de condooms en iets anders natuurlijk, bleek dat ik steeds met handen de haren achter mijn oren deed. Zo kreeg ik het glijmiddel wat op cd zat achter mijn oren. Ik haal het er nu zo veel mogelijk af en kijk uit met mijn handen. De volgende keer zal ik andere kopen.
Het beste glijmiddel is als de vrouw genoeg opgewonden is.

Wil je glijmiddel kopen wat er voor gemaakt is en niet zo duur is. Dan kan je de huismerken van de Hema en Etos proberen. Wil je helemaal gratis goedgekeurd glijmiddel en condoom. Dan kan je bij zero condooms terecht. Dit is een soort van spaarprogramma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kokosolie

Tja, mss wat vreemd. kokosolie/vet gebruik ik ook voor bakken en braden en voor mijn huid, dus die heb ik al en is dus dan gratis te gebruiken voor het vrijen. Mijn man zegt altijd, als de karbonaatjes er lekker door worden dan de befflapjes vast ook wel......

sorry, is erg grof maar ik kan dr wel om lachen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vet kan niet gebruikt worden in combinatie met condooms ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat klopt. Dan is alleen een glijmiddel(als echt nodig is) veilig, die aangeeft trouwens dat het kan.
Glijmiddel dat ook in de vee-industrie wordt gebruikt. Je moet er maar net aan kunnen komen, maar het kost geen drol en is hetzelfde spul als het dure glijmiddel uit de sexshops. Dan betaal je voor een literfles evenveel als voor een 50 ml flesje van de sexshop. Kun je even vooruit! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, ik heb het bij welkoop gekocht. Kost 3 euro nog wat. En je hebt een grote fles vol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, goeie tip!! Welkoop, dat is dezelfde club als de Boerenbond toch? Kijk, dat wist ik dan weer niet! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga morgen gelijk eens even kijken! Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik het daar ga staan te kopen, in de winkel met z'n fles. Strax vragen ze me of ik een drachtige merrie thuis heb staan of zo, of erger nog of we een veebedrijf hebben. Geen enkel antwoord wordt dan geloofd, want dan heb ik een kop als een boei!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha Misslukt gewoon kopen ze gaan vast geen vragen stellen zolang jij ze ook niet stelt :d Grappig antwoord moest er wel even om lachen maar het kan idd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze zullen je heus niets vragen, dit spul wordt dagelijks verkocht. Zolang jij geen gekke dingen gaat zeggen, vragen gaat stellen of stiekem gaat doen, dan laten zij je gewoon betalen en weg wezen.
zeep is erg glad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
babyolie is best wel goed
doe ik ook met mij vriend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Olien en vetten NIET gebruiken. Die tasten het condoom aan. Glijmiddel op waterbasis of condooms waar al glijmiddel aan zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaseline schijnt te helpen.
Maar de allergoedkoopste massage olie op waterbasis helpt ook goed. (k heb van de etos)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaseline kan NIET in combi met een condoom, masage-olie alleen als er uitdrukkelijk op staat dat het geen latex aantast. Anders kun je nog weleens een flinke verrassing krijgen...