sexIs het normaal dat je na een bevalling,1jr geleden, alleen maar meer zin in sex hebt dan daardoor?Komt dat nog door de hormonen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag niet hoe het kan, profiteer er van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehehe dat doen we zeker !! ;-)

Antwoorden (6)

Volgens mij niet hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dat van persoon tot persoon verschilt, bij mij was het wel het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 1 jaar is je lichaam allang ontzwangerd. Misschien ben je gewoon hartstikke gek op je partner dat je meer zin krijgt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan ook nog !! Ik vindt het ook zeker niet erg, maar je hoort zo vaak verhalen over dat het juist minder word na het krijgen van een kindje. En nooit over dat het juist erger wordt. Dus ja, ik vraag het me af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is iedereen verschillend in, sommige vrouwen zijn bang om weer zwanger te raken. Dat remt ook natuurlijk. Geniet er lekker van!! Wees blij met dit gevoel, daar kunnen anderen alleen jaloers op worden.
Jullie mogen van geluk spreken. De gevallen waar het sexleven totaal ingekakt is na het eerste kind zijn talrijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,dan ben je een uitzondering op de regel. Meestal daalt de behoefte van een vrouw aan seks na een bevalling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt van mens tot mens maar onderzoek heeft uitgewezen dat slechts 5% van de vrouwen meer zin krijgt, 60% minder zin en 35% gelijke behoefte... Kortom, jij mag van geluk spreken en je partner ook :-)