Vanmorgen morning after pil gehaald en ingenomen(11.05)nu is het 01.10 en ik poep ik me leeg zal de map nog wel werken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zit dus 2.15 uur tussen het innemen van de morning after pil en het "poepen". Uiteraard kan dit "poepen" (ik weet niet of het diarree is) een bijwerking zijn van de pil. Er zit dus geen 3 uur tussen (die minimaal nodig is voor de pil om volledig opgenomen te worden). De kans dat hij niet werkt is niet groot maar wel aanwezig. Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik contact opnemen met de huisarts. Misschien dat je nog een pil krijgt of een morning after spiraaltje. Ik verwacht dat hij zal zeggen dat je morgen nog een morning after pil in moet nemen.

Ik denk dat het wel lang genoeg is. De pil heeft zo'n 3 uur nodig om volledig in het bloed opgenomen te zijn. De pil is speciaal gemaakt voor 'snelle gevallen'. Hij werkt wel het beste als je hem zo snel mogelijk inneemt. Ik hoop dat je het voor 72 uur (3 dagen) hebt ingenomen? Zo ja, dan is er waarschijnlijk niks aan de hand! Als je heel erg twijfelt, zou je ook nog je huisarts kunnen bellen/langs gaan. :-)

bij de morning-afterpil krijg e vet veel bijwerkingen, ik ben een week lang ontzettend ziek geweest!! mijn ouders hadden toen wel iets door :S

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100