Kan je zwanger worden wanneer je partner klaarkomt en zijn sperma in je vagina streelt bij het aftrekken en masturberen?

Ik heb mijn partner laten klaarkomen tijdens het aftrekken en direct mij zelf gevingerd ik kan toch zwanger geraken he als ik de pil niet meer slik?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.9K
Ritsuka
6 jaar geleden
Als jij niet aan de pil bent, dan is zoiets doen wel een risico. Het ligt er natuurlijk aan in welk deel van je cyclus zit.
Voortaan eerst handen wassen tussendoor.
jc54
6 jaar geleden
@ Ritsuka; tussendoor je handen wassen als je bijna op je hoogtepunt bent???????????
Oké, híj was over zijn hoogtepunt heen........
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zit aan dag 20 denk ik
Ritsuka
6 jaar geleden
lijkt mij handig om dan aan de pil te gaan of een ander voorbehoedsmiddel te gaan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kan al zwanger raken als de man zijn voorvocht in je is gekomen!

Antwoorden (1)

Als er vers sperma in je vagina komt, dan is het niet ondenkbaar dat je zwanger wordt.
Het is dan nog wel van meer factoren afhankelijk, maar het kan wel.