Hoe komt het dat mijn partner nooit masturbeert?

Ik (homoseksueel) Masturbeer net als andere gezonde mannen. Mijn partner echter zegt nooit te masturberen, hij zegt dat het gewoon niks voor hem is.
Ik vind dit erg vreemd. Ik kan het me ook niet voorstellen. Liegt hij?
Op mijn vraag of er iets in zijn jeugd is gebeurd geeft hij als antwoord, nee ik voel er gewoon niks voor, en, is toch vies..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je reden om te twijfelen aan wat hij vertelt? Of anders: waarom zou hij hierover liegen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat het anno 2010 toch geheel geaccepteerd moet zijn. Ik vind het heel raar dat hij zegt dat het vies is. Want het is niet vies. Het is juist fijn etc etc. Dus vies staat lijnrecht tegenover de gedachtengang die we tegenwoordig in 2010 hebben. Mijn conclusie is dus dat hij vroeger in zijn jeugd is aangeleerd dat het vies is.

Antwoorden (11)

vies???
Na mijn mening mastrubeert elke vent en ook vrouw.
Ik denk dat hij liegt, maar goed ga er toch even van uit dat hij niet liegt...
Misschien dat hij het lekkerder zou vinden als jij het bij hem doet en misschien doen jullie het wel zooo vaak, dat het voor hem zo voldoende is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet jij dat zo zeker????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je hem??
Dat is voor iedereen verschillend hoor! Het is echt niet zo dat het ongezond is als je het niet doet! Iedereen heeft andere behoeftes en gebruiken of vult die behoeftes liever op een andere manier in.
Misschien is hij opgevoed met de gedachte dat het 'vies' is. In het gros van de gelovige gezinnen was/is dit onderwerp echt niet bespreekbaar hoor...

Respecteer zijn standpunt en zoek er niks achter, is zoals hij aangeeft nergens voor nodig.

Toegevoegd na 50 seconden:
Of misschien is hij gewoon wat preutsig opgevoed, hoeft niet eens vanuit kerkelijk oogpunt te zijn trouwens...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je terug.
Niet elk mens heeft dezelfde behoeftes wat sex betreft.
Ik denk dat hij gewoon tevreden is met jullie sexleven en dat meer voor hem niet hoeft.
De 1 is tevreden met 1x per week en een ander met 3x of meer, dat is bij elk mens weer anders.
Wees er blij mee het is een teken dat hij niets tekort komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad! Mooie laatste zin...
Hij heeft genoeg aan jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien liegt hij... misschien vindt hij het gewoon niks voor hem... misschien vindt hij het wel vies...
Niemand is hetzelfde, iedereen (zowel man als vrouw) heeft andere sexuele behoeften (ik bedoel sex-drive). Je stelt je vraag in de tegenwoordige tijd. Misschien bewaart hij zichzelf wel helemaal voor jou... ik ken mannen die nooit masturberen als ze een partner hebben. Daarentegen ken ik ook mannen die dagelijks masturberen terwijl ze 6x per week vrijen met hun partner... heel persoonlijke behoeften dus. Heeft hij wel eens gemasturbeerd als hij geen partner heeft (verleden tijd)? Het enige ware antwoord op jouw vraag kan alleen door jouw partner gegeven worden. Geef hem het voordeel van de twijfel en geniet gewoon lekker van elkaar zou ik zeggen. Veel geluk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar geloof ik niets van,hij liegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is hij celibaat :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het mij voorstellen. Iedere man masturbeert wel eens. Waarschijnlijk ontkent hij het omdat hij bang is dat hij jou teleursteld en zich ervoor schaamt.
Maar geloof mij nu meer, hij zal het stiekum echt ook wel eens doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe komt dat ? Iedereen is anders en heeft andere gewoontes en behoeftes.

Ik ben wel blij te horen dat er nog andere mannen zijn die geen voldoening halen uit masturberen. Vroeger deed ik het wel maar kreeg er nooit de voldoening van dan sex met een ander.
Normaal ben je na de sex bevredigd.
Bij masturberen heb ik dat niet. En doe dat dus ook eigenlijk nooit.
In mijn vorige huwelijk was de sex niet echt denderend en deed ik het "noodgedwongen" wel af en toe, maar het was niet "mijn ding" tegenwoordig een sexueel actieve relatie en is het al helemaal niet nodig.
Dus hoe het komt ? ik weet het niet ik vindt er gewoon niets aan.
Dus er is absoluut geen reden om je partner niet te geloven (hierom dan tenminste)

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh en volgens de laatste test was ik nog kerngezond hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk is hij conservatief opgevoed,wellicht vanuit confessionele hoek.

Het kan óók nog zijn,dat hij (tijdelijk?) een pijnlijke plek ergens op zijn geslachtsdeel heeft (dan heeft dit dus een medische oorzaak).

Het kan ook zijn,dat hij in z'n fantasie wil/hoopt dat jij iets met hem op dat gebied wil/gaat doen.

Het moet in ieder geval één of zelfs meerdere van bovengenoemde oorzaken hebben,want elke jongen heeft van nature de behoefte om te masturberen zodra hij geslachtsrijp wordt.

Of---en dit kan óók nog--- schaamt hij zich vooralsnog om dit t.o.v. jou te bekennen(misschien een zekere angst dat jij hem "losbandig" zou kunnen vinden en dat hij hierdoor in je achting zou zakken a.h.w.)

Het is misschien raadzaam er eens diepgaand--met uiteraard respect voor zijn gevoelens en daar rekening mee houdend--- met hem over te praten op een geschikt en rustig moment.