Waarom krijg ik vaginale afscheiding?

Na een keertje sex te hebben erg veel vaginale afscheiding en na 2 weken nog niet weg.Dan opeens sex hebben en de vaginale afscheiding gelijk verdwijnen op dezelfde dag nog. Ik ben heel benieuwd wat dit betekent.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K
janprokles
7 jaar geleden
En je weet zeker dat je partner geen soa had?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat weet ik heel zeker
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je afscheiding kan veranderen door de maandelijkse cyclus, de pil, seksuele opwinding, zwangerschap en de overgang.
was nooit je vagina met zeep, vaginale spoelingen of andere middelen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan dat op wijzen dat ik zwanger ben?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je kan het altijd testen..

Antwoorden (1)

Kan gewoon met je cyclus te maken hebben, of je vagina is even uit balans geraakt na het hebben van seks (vooral als hij in je is klaar gekomen). Zolang het voor jou niet hinderlijk is en je er geen pijn/irritante jeuk bij hebt hoef je je in ieder geval nergens zorgen over te maken :) ik heb het ook zo vaak, soms heel veel dan weer heel weinig.