hoe moet je een vibrator kopen als minderjarige?

ik ben 16 en ben al zo'n 2 jaar bezig om mezelf te bevredigen. Dit deed ik eerst met filmpjes kijken, en nu vooral met verhalen lezen. Ik ben nu alleen mijn vinger wel een beetje zat, ik wil wel een keer wat anders. Ik wil graag een vibrator, ik weet alleen niet waar ik zo'n ding zou moeten kopen en vooral -als ik en vibrator heb gevonden- hoe reken je dat af terwijl er allemaal mensen staan te kijken wat jij koopt (meestal zijn dat ook nog bekenden, althans, als het in een normale winkel kan). Ik schaam me nu al diep als ik me inbeeld dat ik zo'n ding aan het afrekenen ben en dan toevallig de buurvrouw achter je in de rij aansluit.
Waar kan ik het beste een vibrator kopen en hoe zorg ik dat ik zo min mogelijk gezien word?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Etos
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga een dagje naar Amsterdam en bezoek de winkel Mail en Female. Ik heb mij laten vertellen dat daar heel aardige dames zijn die alle voorlichting geven die voor jouw nuttig kunnen zijn.
http://www.mailfemale.com/winkel/winkel-mail-female

Antwoorden (5)

Gewoon naar een grote stad gaan en in een sexshop kopen. Daar is men wel gewend aan jonge mensen die geen raad weten met hun houding. Je zult niet eens opvallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een vibrator kopen is niet verboden voor kinderen en ook geen schande, niets om je voor te schamen dus. Als je vibrators bij een seksshop koopt en je loopt je buur tegen het lijf, dan geeft dat niet, daar komen alleen mensen die hetzelfde doel hebben, iets toevoegen aan hun seksleven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet hoe jouw thuissituatie is, maar ik zou op jouw leeftijd nog eerder bang geweest zijn dat mijn moeder of een andere huisgenoot het apparaat zou vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daarvoor ben ik niet heel bang, mijn ouders moeten een andere trap op om naar hun slaapkamer te komen, dus die zal ik niet zo snel tegenkomen op mijn kamer. Ze willen er ook vooral niet komen omdat het een troep is volgens hun. Ik noem het meer een geordende chaos :P
Seksshop kom je soms misschien niet in als je minderjarig bent. Je kunt er ook één via de Kruidvat of Etos kopen (hebben ze er misschien maar eentje om uit te kiezen). Als je wilt dat niemand je ziet (maar hoe vaak gaat jou buurvrouw nu naar dezelfde seksshop) kun je ze ook via internet bestellen (en dan bijvoorbeeld afhalen via een Kiala-punt, zodat ook je ouders het niet hoeven te weten.)

Toegevoegd na 3 minuten:
Nou, meeste seksshop kom je denk ik wel binnen, als je gewoon serieus bent en komt om iets te bekijken/kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag bij de Etos of Kruidvat of ze het willen inpakken, omdat het een cadeautje is voor een buurvrouw ::))
Koop je via Internet dan heb je kans dat er steeds reclames van bepaalde sites over je scherm vliegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de Wehkamp, Bol.com en Otto verkopen ze ze ook, dan valt de verpakking ook niet op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op chrome: Ctrl-Shift-N
Dan opent een nieuw scherm welke niets onthoud van wat je doet op internet.
Gewoon naar Male en Female gaan in Amsterdam. Krijg je goed advies. Het is helemaal niet genant, bijna iedereen gebruikt speeltjes. Ze hebben ook een website waar je alvast even kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De grote "gewone" postorderbedrijven zoals Otto, Wehkamp enz. verkopen ze ook.
Maar als je niet wilt dat je ouders bijv. weten dat je iets gekocht hebt, dan kun je gewoon naar de drogist gaan en er daar eentje kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via een erotische webwinkel kun je anoniem erotische goederen kopen, zo voorkom je strenge leeftijdscontrole. Al zou dat al met al wel meevallen. Online kopen is ook nog eens goedkoper, deze webshop verpakt en zend discreet zonder vermelding op envelop en pakket.