heb jij een probleem waar nog geen oplossing voor is?

Als tweede jaars student aan de TU/e heb ik de opdracht gekregen om een probleemoplossend apparaat te maken wat nog niet bestaat.
Dus heb jij een probleem, waar nog geen oplossing voor bestaat, laat het mij weten en wie weet is je probleem binnenkort voorgoed opgelost!
het beste idee wordt namelijk uitgewerkt en ook daadwerkelijk geproduceerd.

Weet jij het antwoord?

/2500

De vierkante gatenzaag is een klassieker. Een dimmer waar je alle soorten spaarlampen mee kan dimmen . Dit laatste wil wel met een variac (regeltrafo ) maar die is groot en zwaar. Een dimmer die dit oppakt op electronische wijze maakt een goede kans, want die is er bij mijn weten nog niet. Verder is er nog geen accubeschermer in auto's die de lampen uitdoet als de klemspanning tot 11.5 V daalt. De accu gaat dan niet kapot en heeft nog voldoende over om de auto te starten. Misschien zit hier een leuk project bij. Succes. Toegevoegd na 9 minuten: Een objectieve pijnmeter zou ook handig zijn, net als een goede stressmeter. Deze op biometrische leest geschoeide meters bestaan nog niet als standaard meetinstrument. Ze zijn vooral bedoeld voor mensen die zelf deze facetten niet goed meer beleven maar die onderhuids wel veel stresshormonen genereren als cortisol en adrenaline om enige zijstraten te noemen. Ook voor dieren zouden ze ideaal zijn, ze kunnen dan protocolair ingezet worden dat de pijnsensatie bij proefdieren (waar ik niet voor ben) binnen de perken te houden. Ook kunnen ze objectiverend werken bij de inschatting van de belastbaarheid van mens en dier. Om een sluitend systeem te krijgen die reproduceerbaar werkt moet je op academisch niveau de zaak benaderen De in het antwoord genoemde projecten zijn voor MTS/HTS al goed te doen , lijkt me.

Mijn probleem is dat ik je niet kan helpen bij deze vraag! Hoe los ik dit op?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100