Waar o waar haal ik die GOEDE smartphone voor weinig €'s? Hoeft geen 2010 model te zijn. Wel met 3G.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

je zou misschien kunnen kijken op
www.marktplaats.nl
of www.speurders.nl
of www.tweedehands.nl
daar worden best telefoons aangeboden..
zet geen advertentie met gezocht... veelal komen daar oplichters op af, die je zeggen er een te hebben, en je maakt geld over en je krijgt niets toegestuurd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Samsung Galaxy i5500 met Android voor € 135,- vind ik wel een koopje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vodafone Nova voor 99 euro. Nieuw, met 3g gps en android maar is natuurlijk niet te vergelijken met een duurdere htc nexus of desire.

Verkrijgbaar via vodafone.nl of de vodafone winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek op marktplaats naar: HTC touch pro route 66. Ja die verkoop ik, maar geeft antwoord op je vraag. Alles erop en eraan en betrouwbaar voor iets meer dan 100 euro