Ik hoorde dat het mooi is om 's-avonds naar #Doorwerth te gaan, nr de heuvels.Klopt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je daar van houd kan het mooi zijn, maar volgens mij is het niets bijzonders! Dan kun je net zo goed naar de blauwe kamer gaan bij wageningen of gewoon door rhenen heen wandelen.

Net wat je leuk vind en wat je interesses zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is prachtig daarzo maar ja er zijn wel meer plekken mooi natuurlijk. Maar na jaren in Doorwerth gewoond te hebben blijft het toch stiekum mijn voorkeur hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het dorp ligt dichtbij en op een stuwwal langs de Rijn, welke gevormd is in de laatste ijstijd. De stuwwal is de zuidelijke grens van de Veluwe. Doorwerth ligt voornamelijk in de bossen. Doordat bebouwing en bos elkaar afwisselen, zijn deze bossen bepalend voor de identiteit van deze plaats. Puur genieten dus......