Ik zou het wel doen hoor. Maar dat moet je eigenlijk zelf weten.
Ik zou wel er alles aan doen om mijn iPhone4 netjes te blijven houden zonder al te veel krasjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien de prijs zou ik het wel doen.

Heb zelf de 3GS met screenprotector.
Gelukkig maar, want er staan al krassen op de screenprotector.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op vele fora wordt veel geklaagd over het feit dat de "krasresistentie" van de iphone4 heel slecht is t.o.v. de vorige versies ondanks het zwaar geharde glas. Als je je erg kunt ergeren aan krasjes is een screenprotecter misschien wel handig. Echter is het argument dat er na 2 dagen al tig krassen zaten op de protector onzinnig. De protector is van een heel ander soort materiaal gemaakt en is om die reden veel gevoeliger voor krassen dan het normale scherm.

Zelf doe ik niet aan screenprotectors en hoesjes. Doordat je zo verschrikkelijk voorzichtig doet met je telefoon gaat bij het gebruiksplezier te gronde. Ik ga er gewoon van het begin al vanuit dat het product na enige tijd wat krasjes en ander gebruiksschade gaat tonen en dat ik me daar het beste maar gewoon gelijk al bij neer moet leggen. Ik kan dan gewoon al gelijk van het begin met plezier mee omgaan, iets wat zwaar belemmerd wordt als ik er mee omga alsof het elk moment uit elkaar zou kunnen vallen:P