Logeeropvang elders opstarten

Ik zou graag een logeeropvang willen starten bijvoorbeeld in een bungalowpark en dan low budget.
Dat moet toch mogelijk zijn. Wie heeft er ideeen en zou deze aan mij door willen geven.
Zijn voldoende gediplomeerd en gekwalificeerd.
Met vriendelijke groeten Annet van Prooijen kinderbureau Annet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Heel nobel dat je er een low budget logeeropvang van wil maken!

Houd er rekening mee dat er dit jaar bij de herindicaties op de PGB's wel weer eens een ware slachting aan kan komen, en er dus steeds minder cliënten komen die een logeerweekend kunnen betalen. Vorig jaar zijn er in een aantal gevallen nog PGB's min of meer ongezien verlengd, ik verwacht dat dat dit jaar niet meer gaat lukken.

Commerciele tarieven voor logeeropvang op bungalowparken komen al snel op zo'n 450 euro voor vrijdagmiddag-zondagmiddag (meelezers: dat is niet belachelijk, want inclusief fulltime begeleiding door gediplomeerde orthopedagogen e.d.).

Ik zou vooral zwaar in onderhandeling gaan met het park waar je het wil doen, over de prijs van het huisje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak is er bij een bungalowpark een camping in de buurt. vooral omdat campings veel minder continuiteit hebben buiten de seizoenen, kan ik me voorstellen dat daarmee iets te regelen is. ik kan me voorstellen dat de verblijfkosten op een camping daarmee veel lager uitkomen dan op een bungalowpark. vaak kun je dan wel dagkaartjes kopen om gebruik te maken van de faciliteiten van het bungalowpark. ik zou deze optie eens onderzoeken.

veel succes met je initiatief.