Hoe heet dat ene wat een bijv. een schilder komt opmaken om te laten zien hoeveel een schilderbeurt gaat kosten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je bedoeld een offerte. Een prijsopgave voor de te maken kosten
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Offerte (Nl), quote (Engels), devis (Fr)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n offerte op maken.hij berekend de meters verf wat hij nodig heeft en de tijd wat hij denkt erover nodig te hebben om de klus te klaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kosteloze offerte of prijsopgave.
Dit kun je bij meerdere schilders aanvragen om te kijken naar wat voor jou het beste is. Voor je erop ingaat, vraag of kijk ook naar de kwaliteit van de verf en vraag een specifieke opgave voor wat het aantal uren betreft. Een schilder die te goedkoop is rekent vaak minder uren en dat kan betekenen dat hij minder goed schuurt. Dit uit eigen ervaring, de schilder schuurde amper, hij was niet duur maar de verf kon je hier en daar na een jaar er zo af tikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gegeven antwoorden zijn prima, maar als het er wat informeler aan toe gaat, zeggen ze wel: "Ik kom langs om een prijsje te maken".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Maar dan heb je geen enkel bewijs als de rekening ook werkelijk komt