Meer mensen last die nie bereikbaar zyn voor andere terwyl gsm gewoon aanstaat met #tmobile abo?Moet ook tig x mn pin invoeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het komt voor, bij mij ken ik twee oorzaken:

1) Mijn bereik is niet overal even goed. Ik hoor die klacht specifiek van mensen met T-Mobile vaak, dus dat lijkt niet speciaal aan de antenne van mijn GSM te liggen.

2) Wat wel aan mijn mobiel ligt: hij gaat niet altijd even goed om met toekennen van prioriteiten als hij verschillende taken tegelijk uitvoert. Als ik een spelletje doe, zouden oproepen wel gewoon binnen moeten komen. Dat werkt niet altijd, soms zie ik dus een gemiste oproep staan als ik het spelletje afsluit. Maar daar kan T-Mobile niets aan doen.

Wat betreft vaak je PIN moeten invoeren: die PIN heeft niet met het netwerk te maken, die zit op je simkaart. Als je hem opnieuw in moet voeren zonder dat je telefoon uit heeft gestaan, heeft je telefoon blijkbaar de verbinding met je sim op de één of andere manier een tijd verloren. Dat heeft niets te maken met het netwerk van T-Mobile, het gaat om een fysieke verbinding tussen je telefoon en het kaartje.

Wat je kunt doen om uit te vinden waar dit aan ligt: iemand vragen of je zijn sim (als je gsm niet simlockvrij is een andere sim van T-Mobile) even mag lenen. Als je daar hetzelfde probleem mee hebt, ligt het aan je telefoon en kun je die het beste even na laten kijken. Als je met een andere sim niet hetzelfde probleem hebt, ligt het aan je simkaart en kun je het beste een nieuwe aanvragen bij T-Mobile.