Wie weet er een leuk uitje voor morgen met een jongen van 9 jaar? Liefst in het midden van het land en binnen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (13)

Een goede film doet het altijd goed op een regenachtige zondag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kasteel de Haar in Haarzuilens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Spoorwegmuseum in Utrecht is zeker leuk voor een jongen van 9 jaar. Daar kunnen kinderen ook vanalles doen trouwens.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan dan met een speciale trein [alleen bedoelt voor het spoorwegmuseum] vanaf centraal station.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel even nagaan want die rijdt niet altijd.
Kidzcity in Utrecht!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hondententoonstelling: "De Utrecht" Veemarkthallen. Van 9.00-17.00uur.
Entree Volw. 8 euro/ Kind en 65+ 5 euro

Twee volle hallen met rashonden van groot tot klein. Heel veel leuke hondendingen te koop. Als hij van dieren houdt, kan hij zijn hart ophalen!
13 jaar geleden
Mijn zoon was altijd gek op het 'Nemo' museum in Amsterdam. Echt iets voor ontdekkertjes. Ook Dungeons is leuk en lekker griezelig als het een stoere knaap is tenminste, hij moet niet bang zijn of teerbesnaard.
Madama Tussauds is ook altijd leuk. Het media museum of sleelgoedmuseum is ook wel leuk. Speur eens op internet op;
http://www.wegmetdekids.nl/.
http//www.uitmetkinderen.nl/
13 jaar geleden
Bataviawerf in Lelystad. Prachtige rondleidingen en morgen is het ook nog smedendag. Lekker warm bij het vuurtje. En dan al die piraten die door het want slingeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het omroepmuseum mediapark hilversum
vliegveld museum soesterberg graties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aviodome in Lelystad. Is ook leuk als het regent :-)

Het Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome op de Luchthaven Lelystad

Een dagje in de wolken? Kom naar de Aviodrome, het luchtvaartavontuur voor de hele familie! De Aviodrome, met een zeer grote collectie historische vliegtuigen, is een dynamisch luchtvaart-themapark en het gehele jaar geopend. Het luchtvaart-themapark heeft naast een binnenexpositie (zo‘n 6000 m²) en een spectaculair 4D theater ook een groot buitenterrein met diverse historische luchtvaartgebouwen en vliegtuigen. Voor kinderen is de Aviodrome zowel leuk als leerzaam! Bekijk de vliegtuigen waarmee jouw opa en oma vroeger reisden of voel je een piloot of stewardess in de Boeing 747 Jumbojet!

http://www.aviodrome.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LegoWorld beurs in IJsselhallen in Zwolle is er nu en komende week. Is maar 1 keer per jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het watermuseum in Arnhem heb ik met mijn kleinzoon bezocht en dat was een succes.
Veel plezier met wat het ook gaat worden.
13 jaar geleden
De Maori tentoonstelling in het volksmuseum in Leiden