Iets heel raars...

Ik download iets uit de app store,
Ik vergrendel mijn Ipod,
En 1 minuut later ontgrendel ik me Ipod weer en EGT AL me apps staan door elkaar heen allemaal op een andere plaats,alle mapje zijn uit elkaar.
HOE KAN DIT???????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hoe het kan weet ik niet, maar probeer hem te resetten misschien komt dan alles weer op zijn plek. En anders heb je helaas pech
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij is gewoon gecrashed. Kan gebeuren. Wel vervelend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee hoe dit kan maar je moet hem effe resetten, he drukt een paar seconden tegenlijk op menu en de vergrendel knop.