Wie heeft een leuk voorstel om een leuke foto van een klas(groep3)te maken als kado voor de juf? Een bijzonder, grappig, kunstig idee?

Het moet een leuke herinneringsfoto worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Miss iets van www.yoursurprise.com?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet je foto online op een grappige kaart en kader hem dan in.

http://www.fotokaarten.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou van alle kinderen apart een portret kunnen (laten) schieten en deze in vierkanten uitprinten en op een canvas plakken of zelf
Latten eronder zetten en in een hoek ipv 1 foto een gedicht plakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een wissellijst met een kleurige tekening van een boot en plak achter elk kajuitraam een fotootje van een leerling. Of in de takken van een grote boom. Of.....noem maar op. Kan ook heel goed digitaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
~Laat alle kinderen een gekke pet op zetten . Of alle kinderen een zelfde gebaar maken, bv duim omhoog.
Houd de juf van koken? Geef ze dan allemaal een kookattribuut in de hand.

~Fotograveer elk kind wanneer ze een lege (schilderij)lijst vasthouden waar ze doorheen kijken en maak een collage.

~laat de kinderen een boodschap uitdragen , met letters op hun kleding. Op elk shirt een volgende letter van wat je de juf wil zeggen.

~Beplak een hobby krat met allemaal geplastificeerde foto,s van de kinderen, en vul de krat met iets wat de juf leuk vind om te doen.