Waarom wordt het percentage "Beste antwoorden" uitgedrukt in het totaal aantal antwoorden en niet in het toaal aantal GESLOTEN antwoorden?

Van niet gesloten antwoorden kunnen de antwoorden immers nog "Beste antwoord" worden.

Stel bijvoorbeeld dat ik 100% "Beste antwoorden" geef (bij wijze van spreken), maar dat de helft van mijn antwoorden op nog niet gesloten vragen gegeven is, dan zie ik slechts 50% bij "Beste antwoorden" staan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik denk dat het oercentage heel weinig zal afwijken dan, zeker van de mensen die al wat langer actief zijn...... kracht van de grote getallen. Bovendien worden de vragen gesloten, niet de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je hebt gelijk, op de lange duur maakt het steeds minder uit natuurlijk. En ja, ik bedoelde eigenlijk gesloten vragen natuurlijk.