Hoe krijg je liedjes uit je hoofd?

(ik het niet over een ander lied te zingen)

Toegevoegd na 59 seconden:
(ik bedoel ik heb het niet over een ander lied zingen)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je steeds hetzelfde liedje in je hoofd hebt, probeer het dan echt helemaal uit te zingen.
Het helpt mij in ieder geval goed, omdat er dan een eind aan zit.
Want meestal als je een liedje in je hoofd hebt, zing je maar een deel ervan, bv het refrein, en dan is het niet af.
Dus, uitzingen, tot het eind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat krijg je er niet uit, dat noemt men psychische perseverantie, een ander liedje is de oplossing, zet er een ander liedje voor in de plaats...

Maar je krijgt het niet uit je hoofd, het doet zijn dansje zo gezegd en jij stopt dat niet... Alleen door er iets nieuws in te zetten, dan kan het oude weg...