Waarom smaakt een sigaretje zo goed na het eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
11.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een mening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over genieten van de kleine dingen in het leven gesproken is dit er wel 1 van ja!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha, dat ben ik echt altijd ;p

Het beste antwoord

ik ben 66 jr ik rook al van mijn 13 jr nu nog als ik s morgen wakker word het eerst een sigaretje met een bakje koffie en dat is zoo lekker als dat op is ,ga ik een sneetje brood klaar maken en nog een bakje koffie dat gaat mee naar de computer daar lees ik de krant , broodje op, sigaretje met restant van de koffie en lees ik weer verder dat doe ik al jaren ,en ik voel mij er goed bij , als een sigaret goed smaakt verlangd je ligaam er ook naar ,leven zoals je wil ,dan wort je oud
gr- ad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat je lekker verzadigd bent van het eten en daarna relaxed een sigaretje kunt roken. Dan 'smaakt' de sigaret beter omdat je denk dat hij dan beter smaakt.

Als je op de nuchtere maag een sigaret rookt kun je nog wel eens duizelig worden, dan 'smaakt' de sigaret ook minder lekker.

Het is puur de ervaring, want die smaak van de sigaret blijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eten is gezellig en een ontspanning en daar past een sigaret heel goed bij, een extra toetje is het dan een beetje, gewoon lekker dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je het gevoel krijgt dat je na t eten iets mist..iets in je handen hebben,
ik heb maanden niet gerookt en de eerste week miste ik het sigaretje na t eten, sinds kort rook ik weer, en vind t sigaretje na alles lekker en er voor ook..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer begonnen, wat jammer nou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja even te veel meegemaakt..
Dat geldt niet voor iedereen.
Ik rook niet, dus een sigaretje zou mij niet smaken.....
Maar wat ik heel lekker vind na het eten is: een zwart-op-wit-bal. Waarom zou dat mij zo lekker smaken?
Of moet ik daarvoor een nieuwe vraag stellen op Goeievraag.nl?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je eraan verslaafd bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het eten trekt veel bloed naar je darmen waardoor je wat doezelig wordt; nicotine kalmeert enigszins maar houdt je tevens alert. Dat is nu net wat je na het eten verlangt tenzij je een dutje kunt doen.