. Is de (dot) AN (.AN) internet extensie van voormalig Nederlandse Antillen niets meer waard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Jawel hoor. Die blijven gewoon bestaan.
Misschien kan je deze nog claimen: www.bana.an
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn weten blijven ze bestaan. Je moet wel een bedrijf op de antillen hebben om het aan te kunnen vragen.
Met domein namen is het zowieso puur 'wat de gek ervoor geeft' als je het mij vraagt, indrukwekkende berekeningen die anders laten zien beindrukken me niet. PAs als je producten aanbied die mensen willen hebben zal de site in waarde groeien. de Extentie is minder van belang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor,het samenwerkingsverband "de NEDERLANDSE Antillen" bestaat sinds 10-10-10 niet meer maar het äardrijkskundige grotere gebied incl. alle eilanden in die regio blijft gewoon de ANTILLEN heten.