Van de supermarkten die A-merken verkopen: Nettorama.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Lidl en Aldi... even duur, de goedkoopste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als je een vergelijking wil ivm a-merken die er te koop zijn is Nettorama de goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Aldi en Lidl zijn meestal het goedkoopst, maar ook Dirk en Jumbo zijn niet echt duur.

Toegevoegd op 18-05-2009 12:45:41
Leuke bron:
http://www.supers.nl/

Ook handig voor actuele aanbiedingen:
http://www.supers.nl/aanbiedingen.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een aantal jaren terug de proef op de som genomen. Mijn moeder ging naar de plaatselijke Aldi en ik naar de Plaatselijke AH. Met hetzelfde boodschappen lijstje bleek de AH met 'Euroshopper' en 'Coca Cola' enkele dubbeltjes goedkoper te zijn...

Mijn ervaring is dat het niet uit maakt, zolang je maar niet op ooghoogte kijkt. Maar kijk ook eens naar de onderste schappen...

Puur A-merken zeggen ze dat de Nettorama de goedkoopste is. Ik plaats hier inmiddels ook mijn vraagtekens bij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Nederlandse supermarkt. Vroeger kreeg ik wekelijks een mail met een vergelijking van een 'winkelmandje'. De Belgische supermache's waren belachelijk duur. In Nederland hing het er maar vanaf wat je kocht, en wat de aanbiedingen waren. Lidl en Aldi zijn vaak goedkoop, maar niet altijd met vlees, waarvan de kwaliteit vaak wel weer beter is. Daardoor is het toch appels met peren vergelijken.
Wij gaan zelf vaak naar de Lidl (of evt. Aldi), wat ze daar niet (meer) hebben halen we op de terugweg bij de C1000. Maar als je waarde hecht aan A-merken kun je net zo goed gelijk naar de AH gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Digros (dirk/bas) Zeker weten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aldi Lidl als je niets geeft om merken, doe je dat wel dan moet je naar Nettorama.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onze ervaring is dat de Nettorama het goedkoopst is.
Het duurst zijn de Plusmarkt en de Albert Heijn!! Wat een verschrikkelijke winkels zijn dat zeg!