Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben de nazi's echt belangerijk bewijs voor buitenaards leven uit een pyramide geroofd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zo dan zal ik eens een ander antwoord geven.

Ik acht deze kans zeer groot.
De argumenten die hier genoemd worden : als de Egyptenaren deze kennis al hadden, dan hadden wij deze nu zeker moeten hebben; Er is geen enkele reden om hard bewijs acher te houden leg ik zo naast me neer.
Allereerst zijn er honderden zo niet duizenden verwijzingen naar buitenaards leven in oude geschriften.
Dat wij dit zo niet willen lezen en er onze invulling aan geven( terwijl het er letterlijk staat ) is ons aan te rekenen.
Daarnaast zou het hele geloof op aarde omvervallen als bekend werd dat er buitenaards leven zou zijn; wij worden namelijk geacht het toppunt van god's creaties te zijn.
Er is dus een enorm belang om deze informatie achter te houden.

Ik denk dat de machtige landen op aarde wel degelijk op de hoogte zijn van intelligent buitenaards leven en dat een hoop van de techniek van de afgelopen 50 jaar direct dan niet indirect een buitenaardse oorsprong heeft.

Toegevoegd op 17-05-2009 19:50:01
En ook de opmerking "dan moet het bij de Amerikanen bekend zijn"
Deze verdenk ik van de groorste kennis op dit gebied.
Net als alle aantekeningen en uitvindingen van Tesla die na de dood van de beste man in Amerikaanse handen zijn gevallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De Nazi's in Duitsland zijn door de mand gevallen omdat ze de goede eigenschap hadden om alles in 15fout te documenteren. Of wel. Ze maakte een document en bewaarde op 15 verschillende plaatsen kopiën...

Als de Nazi's dit bewijs uit piramides hebben geroofd dan moet dit bij de Amerikanen bekend zijn. Anders is dit een broodje aap verhaal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buitenaards leven bestaat, dat staat voor mij vast... Maar dat buitenaards leven in een piramide gaat zitten wachten tot er een Nazi dat weg komt halen, dat is mij net te veel van het goede... Daar geloof ik niets van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dit is een typisch voorbeeld van een complot theorie. Er zijn geen goede aanwijzingen dat nazi's iets hebben gevonden in de piramides dat als bewijs kan dienen voor het bestaan van buitenaards leven. We hebben op dit moment op aarde niet eens kennis dat ze bestaan. Laat staan dat de oude Egyptenaar dat had. Kortom complot theorie trek er niets van aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want er is geen enkele reden te bedenken om hard bewijs over buitenaards leven geheim te houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indiana Jones achtige verhalen?
Nee, dat was fictie en niet gebaseerd op ware feiten.
Wel altijd leuk als onderwerp voor spannende verhalen en documentaires.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat er ergens in het heelal buiten onze planeet leven is, lijkt me bijzonder groot.

De kans dat wij ooit dat buitenaardse leven bereiken, én de kans dat dat buitenaardse leven ooit de aarde bereikt, lijken mij bijzonder klein.

Zoals ik het heb begrepen (ben zelf geen natuurkundige, maar heb wel mijn eigen inpandige theoretisch natuurkundige) zijn het namelijk niet zomaar technische, maar physische beperkingen die dit onmogelijk maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sprookjes. Categorie Jomanda, lepel-buigen en area 51 verhaaltjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding