wat moet je doen als je make up uitloopt op een disco?

Ik had laatst een school feest en toen begon ik op een gegeven momend een beetje op me gezicht te zweten maar toen liep mijn make up dus uit! :(
wat kan ik hier aan doen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Daar kan je niet veel aan doen behalve hele dure professionele waterproof make-up gebruiken.

En anders doen wat de meeste meiden doen:
De belangrijkste make-up dingen meenemen, tissues of papieren zakdoekjes meenemen en regelmatig bijwerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Van een vriendin heb ik gehoord dat je make up beter blijft zitten als je er haarlak overheen spuit! En het werkt wel, of anders waterproof make up gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haarlak op je ogen spuiten? lijkt me geen goed idee, alles gaat ook plakken.
niks...
gewoon naar t toilet gaan en weer bijwerken...
deden wij vroeger ook..