Ik heb ongeveer 100 lege blikjes van energy drink gespaard. Kan iemand iets leuks verzinnen wat ik er mee kan doen?

ik heb ze in een hoekje van mijn kamer staan, maar ik vind het zonde om ze weg te doen. Dan heb ik voor niks de moeite gedaan om blikjes uit het buitenland in goede staat terug naar Nederland te halen :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij hebben ze een naam voor mensen die dingen "verzamelen"....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verslaafd bedoel je Inkie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou dat valt wel mee hoor, ik heb er best een tijd over gedaan om ze te verzamelen (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn eerste reactie was : Uitwringen en alle druppels verzamelen tot een heel blikje :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat ze allemaal schoon zijn :P

Antwoorden (17)

Je kan ze openknippen en opje muur plakken ofz? Of plafond. Wrm ben je het uberhaupt gaan sparen? :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik moet gewoon iets te sparen hebben. Zo heb ik ook meer dan 200 doorzichtige plastic dopjes, maar die nemen gelukkig minder ruimte in beslag :P
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld van elk blikje het embleem eruit te knippen en die op een spiegelrand te plakken o.i.d , gewoon iets ermee versieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lamp van maken... Of een fruitschaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek op internet
Je kan er meestal hele leuke dingen van maken een auto ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent er nog niet zo lang. Maar je kan alvast aanleren dat "zoek op internet" geen antwoord is ;-)) Kost je puntjesssss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep inderdaad ik zou voortaan eerst even zelf op het internet kijken om die info in je antwoord te gebruiken succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke bedankt
Van metaaldraad een levensgroot harkenpoppetje bouwen en daar de blikjes op rijgen zodat je een soort van blikken (letterlijk jawel) robot krijgt. Is supertof, je kan zn lichaam in verschillende houdingen buigen, als je hem leuk maakt (ogen erop tekent enzo) wordtie vet leuk. (heb het al eens gedaan) succes! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt wel! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk zeg +
Drie woorden...
Make a castle

Xsx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan?
Dat kost me nog meer ruimte om op m'n kamer te houden, al ziet het er wel wat leuker uit :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bouw er een piramide van?
Ik zou je hele deur volpplakken(ongeknipt) ik denk dat het er wel cool uit ziet
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ze ergens in je kamer op gaan plakken ofzo, of allemaal op zo'n plank op je muur rond je hele kamer zetten. Of gewoon er iets mee versieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een keer 70 blikjes cola opgespaard. Daar heb ik een enorme toren van gemaakt, je weet wel. Op deze manier: 8 - 7 - 6 - 5 etc. veel werk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Pritt poster buddies aan de achterkant zo een hele wand volplakken. Dus niet openknippen, maar de gewone vorm gebruiken.

Een tussenmuurtje van maken.

Ze naast elkaar op de grond zetten in 5 rijen van 20 bijvoorbeeld en daar een plank opleggen (en vastzetten aan de onderkant)zodat je een opbergruimte er bij hebt om leuke dingen op te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de lipjes van de blikjes kun je iets van chainmail maken: http://www.instructables.com/id/Genuine-chainmaille-from-pop-tabs/
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
oh! das wel mooi! +
Maak er een kunstwerk van. Google staat er vol mee ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Of maak er zo'n leuke dino van ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je weet hoe creatief ik ben, maar dat zal 'm denk ik niet worden :P
Desondanks een +
-Met een hotmelt-pistool kun je twee blikjes op elkaar lijmen.
-Gebruik de dubbele merken waar je de meeste van hebt, om er een serie te maken en zoveel als later blijkt dat je nodig zult hebben.
-Koop bij de gamma, Jumbo of waar dan ook van die witte meubelplaat-planken van 30cm breedte en de lengte die op jouw kamertje geschikt is.
-Op de 4 hoeken lijm je de dubbele blikjes met hotmelt als steun. Bouw dit op tot zoveel lagen als gewenst en je hebt een zelf vormgegeven schappeneenheid waarop je de verschillende energie-drink merken kunt showen.
-Maak er zoveel schappen van als wat past aan die wand. Het is prima als je maar één schap kunt vullen met die verschillende merken.
-Vul de lege planken met boeken (als ze nog voor jouw bestaansrecht hebben), of andere poppenkast voor de aankleding van je kamer; Cd's, Spelletjes (gekochte), poppen, auto's, of wat dan ook wat je hebt rondslingeren in je kamer waar jij je een beetje aan gehecht bent.
-De gekleurde steunen in contrast met het neutrale wit der planken zullen een chique cachet geven in de puinhoop die er eerst was. Jan Des Bouvrie zou hier direct patent op vragen.
-Heb geduld als je nog geen hotmelt lijm-pistool hebt. Bij de Lidl of Aldi zie ik ze regelmatig in de aanbieding compleet in een doos met de meltstiften.
-Eenmaal gebruikt, zul je hem vaker gebruiken voor allerlei klussen die zullen voorkomen. Snel, secuur en doordacht werken dat leer je hiervan.
-Resultaat: Iedereen verbaasd dat jij dit hebt gemaakt. Doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boor er gaten in, vul ze deels met water en hang ze aan het plafond. met een stokje er tegenaan tikken, dan heb je een muzikaal spektakel ;-) In arme landen werden jaren geleden wel dingen gemaakt van heinenekenblikjes, een auto bijvoorbeeld of zelfs een basebal pet... hieronder wat foto;s van meer ideeen... Zit vast wel wat tussen voor jou...

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&biw=1440&bih=656&tbs=isch%3A1&sa=1&q=can+art&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lipjes kun je gebruiken om sleutelhangers van te maken ofzo. En zoek eens op internet of in boeken, hoe je blikken autootjes kunt maken :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stoel. Maar niet om op te zitten, gewoon leuk voor de sier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonnepaneel om lucht op te warmen voor je kamer/woning. Hier een paar links met video's hoe ze te bouwen.
De ventilator ervoor draait ook op zonneenergie met een zonnecel.