Net een berichtje naar #China gestuurd. Ik vraag me eigenlijk af hoe laat het in China nu is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Shanghai, China
The native name of China is Zhong Guo
Current Time Thursday, 14 October 2010, 20:20:56

Toegevoegd na 55 seconden:
Hou je er rekening mee dat chinea meerdere tijdszones kent?

Toegevoegd na 9 minuten:
Correctie; China ligt weliswaar in meerdere tijdszones, maar zoals correct opgemerkt, gebruikt er slechts een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is in (heel) China 7 uur later dan in Nederland.

De volgende link is handig:
http://www.hoelaatishet.be/wereldklok.php?i=h

Toegevoegd na 3 minuten:
China heeft maar gebruikt maar 1 tijdzone maar ligt er in vijf.
(geen zomertijd overigens)

Toegevoegd na 6 minuten:
ik bedoelde te zeggen 8 uur. Het is nu 22.30 uur zeg maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even bij je regional setting, bijv. door op rechtsonder met jouw rechtermuisknop op de tijd te klikken. Zoek in de lijst de stad die je bedoelt en klik daarna op Cancel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Hong Kong Is het nu 6 uur later. Op pagina 777 van NOS teletext kun je de wereldtijden zien.

Toegevoegd na 15 minuten:
Hier nog een kleine aanvulling:
http://www.beltop.nl/tijdsverschil/hong-kong/
Als je daarna op wereldklok klikt kun je middels je muis de wereldtijden (over de tijdzones verdeeld) zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.25 utc.

Toegevoegd na 43 seconden:
Oeps, die had zeker bij de reacties gemoeten.....
jc54