Zijn er producten die ZO slecht zijn dat vrijwel iedereen het meteen weggooit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (13)

Kleding van de H&M...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat velen het product kopen en iedereen het meteen weggooit lijkt me niet realistisch. Als ik een foute aankoop doe ga ik terug, indien mogelijk. Anders gooi ik bijv. afschuwelijk eten, zoals frikandellen, direct weg.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwarte pieten schmink van de Action.
Kinderen zitten helemaal onder de uitslag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou etenswaren niet,maar ik kocht van de zomer wasknijpers bij de action,en dat was zo,n rommel dat ik ze de volgende dag allemaal heb weggegooid,het kostte bijna niks,maar het was ook niks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verpakking die om alles zit... 90% ervan is overbodig.
14 jaar geleden
Nee, er zijn geen producten die iedereen weggooit. Er is altijd wel iemand die iets om zijn eigen reden koopt. Zo gooit iemand hierboven frikandellen weg, een ander slaat hier zoveel mogelijk van in als er korting is. Ikzelf moet niets van mandarijnen hebben en zou het dan ook gelijk weggooien, maar een ander is gek op mandarijnen.
Enfin: Neen, er bestaan geen producten die vrijwel iedereen gelijk weggooit, er is voor ieder product wel een doelgroep. Smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lavendel;

WC-papier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Papieren lampen, de kat hing erin en het scheurde gelijk.
En ze waren geeneens goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dunschillers van de Blokker, het enige wat ze goed schillen is plakken van je vinger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is misbruik: Je hebt twee soorten
1. de dunschiller waar het mesje in de richting van je vingers zijn gemonteerd; dat zijn de alles doeners en vooral voor aardappelen geschikt
2. de dunschiller waar het mesje haaks op de richting van jouw vingers zijn gemonteerd. Die zijn weer voor andere specifieke vruchten te gebruiken. Aan deze schilletrjes kun je snel in je vinger snijden. Ze werken daar waar nummer 1 minder goed werkt.
Begin altijd met nummer 1 en als je handig bent gebruik je zelden of nooit nummer 2
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nr1 van de blokker (gehad) en echt geen schil mee van de aardappel te krijgen, heb nu van de Ikea, werkt prima, en onhandig ben ik zeker niet!
Ja hoor.
Het onnodige post
gaat bij mij gelijk de papierbak in..!!!
Zelfs zonder pardon,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft een keer voor haar verjaardag van die Prinsessen Schoentjes uit de speelgoed winkel gekregen. Helemaal van plastic, super glad, echte enkelbrekertjes. Ze was het er helemaal mee eens om deze dingen meteen weg te gooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Baby born spullen.

Het badje met pomp voor de douche waar ik zelfs een lamme arm van kreeg.

En heel die andere zooi die niet past en kapot gaat. 3 wielkinderwagen, las brak af, steekt er een pin uit. Deutsche vailigkeid ammehoela
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had een , wel goedkoop, zomerjurkje van de Hema gekocht, waarin na 1 keer wassen al een gat zat. Dat kon dus meteen weggegooid worden. Waardeloze kwaliteit.
Goedkoop is soms dus echt duurkoop.