Waarom staan Chinezen/Japanners altijd met ''peace'' op de foto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Je ziet dit in heel Azië veel bij de jeugd. Om met de vingers het peaceteken te maken, als er een foto wordt geschoten, is tot een stukje cultuur geworden. Zit niet heel veel diepere gedachte meer bij. Je ziet dit trouwens vooral bij de jeugd.