Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurt er als een vragensteller geen beste antwoord kiest?

Volgens mij stellen veel "Gast" gebruikers vragen zonder een "beste antwoord" keuze te doen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
755
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
helaas kan ik geen 'Beste antwoord' kiezen, ik ben er net zelf achter gekomen door dit te testen. De vraag blijft open.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dan sluit de vraag vanzelf wel na de aangegeven tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is de keuze van de vragensteller. Gebruikers kunnen wel met de duimpjes aangeven of ze een antwoord goed vinden. Na sluiten van de vraag komt het antwoord met de meeste duimpjes omhoog bovenaan te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan worden er geen tien punten "uitgekeerd". Volgens mij is dat alles. De antwoorden blijven net als de vraag dat blijft gewoon staan, de boel wordt gesloten en gaat het archief in.

Soms zijn er geen beste of zelfs goede antwoorden te verkiezen. Jammer dan. Waarom zou je dan desondanks als vragensteller toch een keuze maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij het sluiten van een vraag (dus door het kiezen van een beste antwoord) krijg je de drie punten borg, terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat gebeurt er als een vragensteller >>>geen<<< beste antwoord kiest?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding