Zou dit betrouwbaar zijn en zou ik dit gewoon kunnen bestellen zonder kosten ?

Beste Nienke,

Gefeliciteerd, je hebt een schoon pakket Saint Basics gewonnen ter waarde van € 72,50. Voor dit bedrag mag je gratis een 2-pack boxershorts en een 2-pack t-shirts naar keuze bestellen op onze website www.saintbasics.com. Jouw nieuwe Saint Basics worden de volgende dag in je brievenbus bezorgd (de verzendkosten zijn uiteraard inbegrepen). Je bent nu nog maar een paar klikken verwijderd van twee verse sets cleaner underwear.

Saint Basics is een nieuw merk dat mannen op een gemakkelijke manier van ‘schoner ondergoed’ voorziet. Saint staat voor stijlvolle boxershorts en t-shirts van biokatoen die niet alleen mooi staan en lekker zitten, maar bovendien vrij zijn van kinderarbeid, oneerlijke handel en gifstoffen. Van buiten gaaf en van binnen schoon dus, zodat je elke dag kunt beginnen met een goed en zuiver gevoel.

Saint Basics vouchercode: xxxxxxx

Vul deze code in tijdens het bestelproces op www.saintbasics.com en je korting wordt direct verrekend.

Alvast veel plezier met je bestelling!

Mocht je toch nog vragen hebben over het verzilveren van je Saint Basics voucher, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Saint wenst je veel (draag)plezier met je nieuwe basics.

Thanks for being a Saint!

Saintly greetings,

Saint Basics

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb er gisteren aan meegedaan wat ook op de website staat. Maar zal ik het bestellen ? Of zit er een adertje onder het gras ? Ik kan verder niets vinden, want verzendkosten zitten er ingebrepen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kan je dit gewonnen hebben? Heb je ergens aan meegedaan, aan een prijsvraag ofzo?

Antwoorden (6)

Dit lijkt mij een eerlijke actie. De site laat zien dat deze actie loopt. Even goed de voorwaarden lezen en bestellen!

Toegevoegd na 3 minuten:
de voorwaarden op de site qua privacy zijn goed; De website komt nit op als oneerlijk. Ik denk dat dit een valide internet reclame actie is voor naamsbekendheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet op aarde is gratis laat je niet gek maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan best zijn dat je dat gewonnen hebt hoor.
Heb je nooit een enquête gedaan ? of een spelletje waarbij je zoiets kan winnen ?
13 jaar geleden
De naam , het adres en telefoonnummer van de persoon achter deze site zijn eenvoudig te achterhalen. Mijn conclusie is dus; Komt betrouwbaar over.
Je kan er een telefoontjes aan wagen ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Addertje in de onderbroek? Hoe kan een korting berekend worden op iets wat je gratis krijgt? Ben toch een beetje bang, dat het niet echt gratis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel bedrijven werven klanten op deze manier: eerst iets weggeven, en dan hopen dat mensen blijven bestellen (maar dan tegen de normale prijs).
Zolang het niet zo'n systeem is van 'eerste keer alleen verzendkosten, daarna ontvangt u elke maand een product tegen de vaste prijs' lijkt het me in orde.