Wat betekend het en hoe kan het dat je iets droomt en dat jaren later letterlijk hetzelfde echt meemaakt ????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook wel eens dan weet je gwn precies wat er gaat gebeuren xd onverklaarbaar

Antwoorden (1)

In elk geval dat je een enorm goed geheugen hebt, want dromen van jaren geleden kun je echt vrijwel onmogelijk letterlijk onthouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is nogal een raar vies iets wat je niet snel vergeet en waarom ik toen ook niet snapte waarom ik dat droomde