Zit al na te denken over een nieuwe telefoon; Welke is beter? Blackberry of de Iphone?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Blackberry heeft chil toetsenbord maar een beetje saaie layouts, iphone heeft mooie layouts minder toetsenbord,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IPHONE zeker weten!

Nou ja, dat zou mijn keus zijn.
Het ligt eraan waar je voorkeur ligt. Wil je meer zakelijke dingen erop doen kan je beter een blackberry kopen. Wil je ook leuke dingen en mooie dingen kunnen doen kan je beter een iPhone kopen.

Het toetsenbord:
Een blacberry heeft natuurlijk een toetsenbord. Of je dat lekker vind typen moet je zelf proberen, ik vind het niet lekker.
Bij de iPhone heb je geen vast toetsenbord. Maar als je er op leert typen is dat ook heel goed. Ik heb nu zelf een ipod touch en daar kan ik best wel snel op typen!

Wil je hem nu al hebben of kan ja nog wel even wachten?
Want voor de iPhone moet je nog even wachten...

DE KEUS IS AAN JOU

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb de iPhone vastgehouden (nieuwe) en hij is heerlijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoef het nu nog niet perse te hebben, maar ik denk er al wel over na. Wil een fijne telefoon die lang meegaat en ik hoor verhalen over dat iedereen de Iphone wil, maar.... hoe leuk dat ook is, is een Blackberry dan niet veel handiger, juist omdat die zakelijker is? Zo denk ik dan weer :)
Google Nexus One, te verkrijgen bij vodafone.

Altijd bereik, super besturingssyteem en aan te passen naar je eigen smaak en wensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Blackberry is meer een betrouwbaar werk-apparaat en een iPhone een flitsende luxe-gadget. Mijn collega's die een iPhone hebben, klagen dat hij om de dag aan de oplader moet, mijn Brakberrie doet het 'n week op één keer opladen (en ik mail en internet er ook veel mee).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Menigeen met een Blackberry stond in de rij en elkaar te verdringen om de Iphone 4 met ontvangstproblemen te bemachtigen. 't Is wat jij wil. Wil je voorop lopen met het nieuwste of wacht je liever even totdat de problemen definitief zijn opgelost?
Ik persoonlijk zou het nog even bij mijn oude vetrouwde mobieltje laten. De tijd moet m.i. nog uitwijzen of de Iphone een goede keuze zal zijn. De Blackberry heeft dit inmiddels wel bewezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m'n broer heeft de blackberry 9700 en ik de HTC legend, na een tijdje met elkaar in discussie te zijn gegaan en mobiels hebben vergeleken blijkt de htc legend toch wel boven de blackberry uit te stijgen. Gebruiksgemak, android market en snelheid waren de doorslag.
Als ik dan verder kijk naar de iPhone 4, zie ik geen voordelen van een iPhone tegenover de HTC, zie zelfs meer nadelen. Waaronder bereik en design (en het disign zeker als je nagaat dat je waarschijlijk met een hoesje gaat rondlopen met je iPhone omdat je anders geen bereik hebt) Ik zou zeggen, denk ook nog maar eens serieus na over de HTC legend, een mooie, degelijke alleskunner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik heb meegemaakt van de HTC van mensen rondom mij heen, hebben zo vooral kuren. Hoor wel dat de Legend erg goed is. Het zet me weer aan het denken! ;)